آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

به دلیل نقش مهمی که ماشین لباسشویی در زندگی روزمره همه افراد جامعه ایفا می کند ایجاد هر نوع مشکل یا خرابی در آن ممکن است باعث اختلال زیاد در زندگی و رفاه افراد شود. با این حال همه مشکلاتی که برای ماشین های لباسشویی پیش می آید چندان جدی و پیچیده نیستند و افراد در صورت داشتن اطلاعات کافی می توانند به تنهایی بسیاری از مشکلات را برطرف نمایند. این مقاله با هدف آشنا کردن استفاده‌ کنندگان با مشکلات متداول ماشین لباسشویی سامسونگ و راه حل هایی که می‌تواند در هنگام رویارویی با این مشکلات به کار رود آماده شده است تا شاید شما بتوانید بدون نیاز به تماس با مراکز تعمیر لباسشویی براحتی بتوانید خودتان مانند یک تعمیرکار نمایندگی های معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ به عیب یابی و سرویس دستگاه خود بپردازید .

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

    این مشکل می تواند دو علت اصلی داشته باشد. نخست آنکه سیستم برق کشی ساختمان و یا پریزی که لباسشویی به آن متصل است دارای مشکل است. به منظور بررسی مشکلات برق می توانید موارد زیر را انجام دهید. ابتدا به کمک ولت متر وجود برق در پریز را بررسی کنید. پس از آن لازم است که دوشاخه و کابل دستگاه از نظر آسیب دیدگی بررسی شود و در صورت خرابی یا شکستگی تعویض شوند. همچنین اطمینان حاصل کنید که دوشاخه به خوبی به پریز متصل شود. روشن نشدن دستگاه می تواند به دلیل باز ماندن درب ماشین لباسشویی نیز ایجاد شود. بنابراین، از بسته بودن کامل درب نیز اطمینان حاصل کنید. در صورتی که با انجام اقدامات فوق همچنان لباسشویی روشن نشد ممکن است قفل ایمنی درب، برد ماشین لباسشویی و یا موتور آن  دچار مشکل شده باشد. برای برطرف کردن این مشکلات لازم است که با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

    مخزن لباسشویی با سرعتی بیشتر از حد معمول می چرخد و یا اصلا نمی چرخد

      این مشکل معمولا نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دارد. اما پیش از تماس با تعمیرگاه مجاز سامسونگ می توانید میزان لباس هایی را که در داخل دستگاه ریخته اید بررسی کنید. در صورتی که بیشتر و یا کمتر از حد معمول، لباس داخل دستگاه باشد ممکن است سرعت چرخش دستگاه تغییر کند. اما توصیه می شود که در هنگام برخورد با این مشکل حتما با یک فرد متخصص مشورت نمایید.

      از محفظه پودر، کف بیرون می ریزد

        این مشکل به احتمال زیاد به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده است. بعلاوه ممکن است از پودری که مناسب ماشین لباسشویی شما نیست استفاده کرده باشید. بنابراین توصیه می شود که متناسب با حجم لباس ها و همچنین به مقدار مشخص شده، پودر داخل دستگاه بریزید و همیشه از شوینده هایی که با مدل دستگاه شما متناسب است، استفاده کنید.

        ماشین لباسشویی در حین کار به شدت تکان می خورد و لرزش های غیر عادی دارد

           دلیل اصلی این مشکل در بیشتر موارد تراز نبودن مکان قرارگیری دستگاه است و برای برطرف کردن آن می توانید دستگاه را در مکانی که کاملاً تراز باشد قرار دهید. همچنین لازم است که لباس های موجود در داخل ماشین لباسشویی را به صورت متوازن در داخل دستگاه پخش کنید؛ زیرا عدم توازن بار نیز می‌تواند باعث ایجاد لرزش در دستگاه شود. در حالت جدی تر، این مشکل می تواند ناشی از پاره شدن تسمه و یا خرابی بلبرینگ های ماشین لباسشویی باشد و نیازمند بررسی و تعمیر توسط متخصصان نمایندگی مجاز سامسونگ است.

          آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود

            این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و لازم است که همه آنها را چک کنید. ابتدا مطمئن شوید که آب شهر قطع نیست و شیر آب متصل به دستگاه نیز باز است. پس از آن، شیلنگ ورودی آب به دستگاه را از نظر وجود انسداد و یا پیچ خوردگی بررسی کنید و هر نوع خم شدگی را که ممکن است مانع ورود آب به دستگاه شود برطرف نمایید. در صورتی که هیچ یک از موارد فوق را مشاهده نکردید ممکن است مشکل، به دلیل خرابی شیر برقی و یا هیدروستات ایجاد شده باشد و این قطعات نیازمند تعویض هستند. در این هنگام باید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

            مواردی که در بالا ذکر شد مهمترین مشکلاتی است که ممکن است استفاده کنندگان از ماشین لباسشویی سامسونگ با آن روبرو شوند. در هر مورد تلاش شد راه‌حل‌هایی ابتدایی و کاربردی برای حل مشکل پیشنهاد شود و امید است که شما مشتریان گرامی از اطلاعات موجود در این نوشتار نهایت استفاده را ببرید. اما توجه داشته باشید که اگر پس از انجام اقدامات اشاره شده نتوانستید مشکل ماشین لباسشویی را برطرف نمایید لازم است که با یک نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید و مشکل را از طریق آن ها پیگیری کنید. برای این منظور می توانید نمایندگی سامسونگ پشتیبان که یک تعمیرگاه مجاز سامسونگ است را انتخاب کنید. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ با مناسبترین قیمت در اختیار همه مشتریان عزیز در سطح تهران قرار می دهد و شما می توانید با خیال راحت دستگاه خود را برای تعمیر به متخصصان مجرب آن بسپارید.